جدول لوله مانیسمان
نوشته شده توسط : atiyhe

جدول وزنی لوله مانیسمان
همانطور که می دانید لوله های مانیسمان یکی از پرکاربردترین مصالح فولادی در صنعت می باشد که وزن، ابعاد و انواع استاندارد آن در یک جدولی مشخص به اسم جدول وزنی و سایز لوله مانیسمان درج شده است. مهندسان از این جدول برای کم کردن خطاهای محاسباتی و انتخاب بهترین نوع لوله مانیسمان استفاده می کنند. جدول لوله مانیسمان

جدول ابعاد لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان در ابعاد مختلف تولید می شوند و ابعاد متفاوتی دارند. ممکن است افراد در توصیف صحیح ابعاد لوله مانیسمان مورد نظر خود با مشکل مواجه شوند‌. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه مشکل یا خرید اشتباه از جدول سایز لوله مانیسمان و جدول ابعاد لوله مانیسمان استفاده می شود.

جدول ضخامت لوله مانیسمان
همانطور که اشاره کردیم لوله های مانیسمان دارای ضخامت و وزن متفاوتی هستند و جدول ضخامتی مختلفی دارند. ضخامت و وزن لوله مانیسمان یکی از مهمترین عواملی است که در قیمت این لوله ها تاثیر می گذارد به همین دلیل در این مطلب به جدول ضخامت لوله مانیسمان می‌ پردازیم تا شما بتوانید به راحتی قبل از خرید این محصول به انتخاب ابعاد، وزن و سایز لوله مانیسمان مورد نظر خود بپردازید.

جدول فشار لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان به دلیل مزیت هایی که دارند جایگاه خاصی در صنعت به خود اختصاص داده اند. انتخاب لوله مناسب برای هر کاربردی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید با توجه به شرایط محیطی و فشار کاری مورد استفاده قرار گیرند. فشار کاری این لوله ها بر اساس استاندارد های مربوط به ساخت لوله ها و کاربرد های آن‌ها مشخص می شود.

جدول قطر لوله مانیسمان
هر رده از لوله های مانیسمان دارای قطر متفاوتی می باشد که باید با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب شود همچنین نکته حائز اهمیت دیگر این است که قطر و سایز لوله مانیسمان روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: